Mums rūpi jūsų rezultatai

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos

Pritraukite daugiau lankytojų
Atlikite daugiau pardavimų
Sekite reklamos efektyvumą
  • Nemokama konsultacija
  • Sąžininga kainodara
  • Konkretūs rezultatai

Skaitmeninė rinkodara jūsų verslui.

Paslaugos orientuotos į rezultatą

Kuriame efektyvius skaitmeninio marketingo sprendimus, kurie ne tik pritraukia lankytojus, bet ir paverčia juos klientais.

Remdamiesi savo žiniomis ir patirtimi, padedame pasiekti užsibrėžtų verslo tikslų. Mūsų siūlomi skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra efektyvūs ir veiksmingi. Atidžiai stebime kampanijų rezultatus ir operatyviai reaguojame, jeigu jie netenkina. Savo darbe, nuolat sekame pačias naujausias technologijų tendencijas ir taikome pasaulinėje praktikoje pasiteisinusius skaitmeninio marketingo metodus.

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos.

SEO paslaugos

Teikiame SEO paslaugas, kurios padės jūsų svetainei užkopti į aukštesnes pozicijas paieškos sistemose. Analizuojame konkurenciją, randame pelningiausius raktažodžius, optimizuojame turinį bei sutvarkome techninius svetainės aspektus. Padidinkite matomumą internete ir pritraukite daugiau klientų!

Raktažodžių analizė
Techninis optimizavimas
Vidinis ir išorinis SEO

Tvirtas skaitmeninis pagrindas

Sėkmingam verslui internete būtinas tvirtas skaitmeninis pagrindas. Norite būti pirmi Google paieškoje? Tuomet investuokite į SEO, nes visi jūsų konkurentai tai jau padarė. Pradėkite optimizuoti savo svetainę jau šiandien!

Organinio srauto privalumas

Aukštos pozicijos paieškos rezultatuose padeda generuoti nemokamą ir kokybišką organinį srautą. Mes galime pagerinti jūsų pozicijas interneto paieškoje ir padėti jums pritraukti daugiau lankytojų.

Reklamos kampanijos kūrimas

Kuriame efektyvias Google Ads reklamos kampanijas, kurios pritraukia būtent tuos žmones, kuriems reikia jūsų produkto. Parinksime raktažodžius, labiausiai atitinkančius jūsų verslą ir optimizuosime skelbimus taip, kad jie būtų matomi tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje.

Stebėjimas ir valdymas

Nuolat stebime, testuojame ir koreguojame jūsų Google Ads kampanijas, kad jos duotų maksimalų rezultatą. Reguliariai gausite aiškias ir suprantamas ataskaitas apie reklamos efektyvumą ir pasiektus rezultatus.

Google Ads reklama

Google Ads yra vienas efektyviausių reklamos kanalų, leidžiantis jūsų žinutei pasiekti tikslinius klientus reikiamu metu, reikiamoje pasaulio vietoje. O svarbiausia, už reklamą mokate tik tada, kai klientas spusteli jūsų skelbimą.

Tikslinis srautas
Greiti rezultatai
Išsami analitika

Turinio rinkodara

Turinys arba patraukia dėmesį, arba paskęsta informaciniame triukšme. Juk pagrindinė tikrai gero turinio paskirtis yra sudominti. Kuriame originalų ir įtraukiantį turinį, kuris priverčia sustoti ir atkreipti dėmesį. Jūsų prekės ženklas tikrai neliks nepastebėtas.

Turinio strategija
Turinio kūrimas
Turinio platinimas

Prekės ženklo komunikacija

Įdomus ir vertingas turinys yra puikus būdas užmegzti dialogą su savo auditorija ir stiprinti ilgalaikius ryšius. Jis padeda jūsų prekės ženklui tapti geriau atpažįstamu ir pritraukia naujus potencialius klientus, kurie ieško informacijos apie jūsų siūlomą produktą.

Pasitikėjimo ir lojalumo stiprinimas

Pasitikėjimas neatsiranda per naktį. Jis kuriamas nuosekliai, pasitelkiant naudingą ir autentišką turinį. Vertingos įžvalgos ir tikros istorijos, priartina jūsų prekės ženklą prie tikslinės auditorijos. Įtraukiantis turinys skatina dialogą, o dialogas veda į abipusį pasitikėjimą.

Kodėl AmberPixel rinkodaros paslaugos?

Ieškote patikimo partnerio, kuris supranta jūsų verslo poreikius? Siūlome profesionalias ir efektyvias skaitmeninės rinkodaros paslaugas, orientuotas į apčiuopiamus rezultatus ir verslo augimą. Susitelkite į verslą, o jūsų internetine rinkodara pasirūpinsime mes.

$

Kompleksiniai sprendimai

Kuriame interneto svetaines verslui, optimizuojame jas paieškai ir pasirūpiname skaitmenine rinkodara. Visi sprendimai puikiai dera tarpusavyje, todėl pamirškite galvos skausmą dėl kelių skirtingų paslaugų tiekėjų ar nesuderinamų sistemų. Rinkitės aiškų planą ir realius rezultatus.

$

Skaidri ir sąžininga kainodara

Užtikriname, kad mūsų marketingo paslaugos kaina nesikeis viso projekto metu. Jokių netikėtumų ar paslėptų mokesčių. Prieš pradedant darbus, aiškiai suderinsime paslaugos apimtis, todėl jums nereikės jaudintis dėl papildomų išlaidų.

$

Rinkodaros skyriaus nuoma

Šiuolaikiniame versle, skaitmeninės rinkodaros paslaugos yra tiesiog būtinos, tačiau ne kiekviena įmonė gali sau leisti visą skyrių. Todėl siūlome patogų ir ekonomišką sprendimą – rinkodaros skyriaus nuomą. Sutelkite dėmesį į pagrindinę savo veiklą, o jūsų rinkodaros ir marketingo klausimais pasirūpinsime mes.

$

Rinkodaros tyrimai ir prognozės

Spėlionės – ne strategija. Analizuojame rinką, pirkėjų elgesį ir pardavimų tendencijas, kad suprastume, kas iš tikrųjų veikia. Kuriame prognozinius modelius, kurie padeda numatyti ateities tendencijas ir priimti protingus sprendimus.

$

Pakartotinė rinkodara (remarketingas)

Kuriame pakartotinės rinkodaros (remarketingo) kampanijas, kurios padeda vėl pritraukti prarastus klientus. Jūsų reklamos bus rodomos tik tiems vartotojams, kurie jau buvo apsilankę jūsų svetainėje, bet neatliko norimo veiksmo. Tai puikus būdas priminti apie save ir paskatinti klientus užbaigti pirkimą.

$

El. pašto rinkodara

Siūlome profesionalias el. pašto rinkodaros paslaugas. Mes pasirūpinsime laiškų dizainu, turiniu bei rezultatų analize. Tinkamai realizuota el. pašto rinkodaros kampanija užtikrins didesnį jūsų klientų įsitraukimą ir lojalumą. Praneškite klientams apie naujus produktus, specialius pasiūlymus ar svarbias naujienas.

Skaitmeninės rinkodaros kainos.

Kiek mūsų siūlomos skaitmeninio marketingo paslaugos gali kainuoti jūsų verslui? Kiekvienas verslas savaip unikalus, todėl ir savo marketingo paslaugų kainas skaičiuojame individualiai. Apačioje pateiktos kainos yra orientacinės, jos padės jums tiksliau susiplanuoti savo biudžetą. Na, o detalią paslaugų kainą mes jums pateiksime asmeniškai, įvertinę jūsų verslo poreikius ir darbų apimtis.

Google Ads reklama

€100

  • Tikslinis srautas
  • Biudžeto kontrolė
  • Įvairūs reklamos formatai
  • Vietos targetingas
  • Remarketingas

Turinio rinkodara

€150

  • Žinomumo didinimas
  • Auditorijos pritraukimas
  • Lojalumo stiprinimas
  • Pardavimų skatinimas
  • Ilgalaikė nauda

SEO paslaugos

€350

  • Raktažodžių tyrimas
  • Techninis SEO auditas
  • Vidinė optimizacija
  • Išorinė optimizacija
  • Turinio optimizavimas
  • Lokalus SEO
  • Balso paieška
  • Greičio optimizacija
  • Išorinės nuorodos
  • Rezultatų ataskaitos

Nemokama konsultacija

Skaitmeninis marketingas kylančiam verslui.

Pasirengę kilti aukščiau? Pradėkime nuo paprasto pokalbio – jis nieko nekainuoja! Galėsime aptarti jūsų verslo situaciją, atsakysime į svarbiausius klausimus ir pateiksime preliminarią darbų kainą. Jokių įsipareigojimų, tik draugiškas pokalbis.

Mūsų procesas.

Mūsų skaitmeninio marketingo paslaugų procesai sudaryti taip, kad darbas su klientais būtų kuo sklandesnis. Kiekvienas darbų etapas yra aiškus ir lengvai suprantamas. Nuolat informuojame apie pažangą ir artimiausius žingsnius, todėl visada žinosite, kas vyksta, būtent šiuo metu.

Be stipraus skaitmeninio pagrindo šiuolaikinis verslas tampa trapus. Ekonominiai svyravimai ar rinkos pokyčiai gali greitai sustabdyti verslo augimą. Todėl internetinis marketingas turi veikti kaip gerai sustyguota sistema, kuri ne tik pritraukia, bet ir išlaiko klientus. Kam leisti pinigus reklamai, jeigu nėra aiškaus plano, kaip paversti lankytojus klientais?

  1. Rinkodaros strategijos kūrimas

    • Pirmiausiai aiškiai apibrėžiame, kokių tikslų norime pasiekti skaitmeninės rinkodaros pagalba. Daugiau lankytojų jūsų svetainėje? Daugiau pardavimų? Didesnio prekės ženklo žinomumo? Tuomet išsiaiškiname, kas yra jūsų tikslinė auditorija ir parenkame tinkamiausius, šiai tikslinei auditorijai pasiekti, skaitmeninės rinkodaros kanalus. Galiausiai sudarome turinio planą, kuris apima įvairius turinio formatus ir temas, atitinkančias jūsų tikslinės auditorijos interesus.
  2. Strategijos įgyvendinimas

    • Kuriame aukštos kokybės ir įdomų turinį, atkreipiantį lankytojų dėmesį ir skatinantį juos įsitraukti. Anksčiau pasirinktuose kanaluose, planuojame ir įgyvendiname jūsų skaitmeninės rinkodaros kampanijas. Taip pat nepamirštame optimizuoti ir jūsų svetainės, kad ji būtų patogi naudoti lankytojams ir atitiktų paieškos sistemų reikalavimus.
  3. Stebėjimas ir analizė

    • Nuolat stebime vykdomų skaitmeninės rinkodaros kampanijų rezultatus. Analizuojame visus gautus duomenis ir identifikuojame silpnąsias vietas. Reguliariai teikiame savo klientams ataskaitas apie rinkodaros kampanijų efektyvumą.
  4. Optimizavimas ir tobulinimas

    • Remdamiesi stebėjimo ir analizės duomenimis, koreguojame esamą skaitmeninės rinkodaros strategiją. Optimizuojame vykdomas kampanijas, kad pasiektume dar geresnių rezultatų. Nuolat tobulėjame ir prisitaikome prie besikeičiančių rinkos sąlygų.

Daugiau apie internetinę rinkodarą.

Turite daugiau klausimų apie skaitmeninę rinkodarą ar galimas prekės ženklo komunikacijos strategijas? Žemiau rasite naudingos informacijos apie mūsų darbo procesus, paslaugų teikimą ir kitus svarbius aspektus. Jei turite papildomų klausimų – mes visada pasiruošę jums pagelbėti!

Kaip skaitmeninė rinkodara gali padėti mano verslui?

Skaitmeninė rinkodara yra ganėtinai plati sritis, todėl siekiant konkretaus rezultato, svarbu pasirinkti tinkamiausius įrankius, atitinkančius jūsų verslo tikslus ir poreikius. Tinkamai įgyvendinta rinkodaros strategija gali:

  • Padidinti jūsų svetainės lankomumą – optimizuojant svetainę paieškos sistemoms (SEO) ir kuriant įdomų turinį, galima pritraukti daugiau lankytojų iš Google ir kitų paieškos sistemų. Taip pat galima naudoti ir mokamą Google Ads bei socialinių tinklų reklamą ar kitus kanalus.
  • Sustiprinti prekės ženklo žinomumą – socialiniai tinklai ir kitos skaitmeninės platformos yra puiki vieta dalytis savo istorijomis, vertybėmis ir produktais. Kuo daugiau žmonių pamatys jūsų turinį, tuo didesnė tikimybė, kad jie įsidėmės jūsų prekės ženklą.
  • Pritraukti naujų klientų – internetinė rinkodara leidžia efektyviai pasiekti tikslinę auditoriją ir tuos žmones, kurie labiausiai linkę pirkti jūsų produktus ar paslaugas. Naudojant tinkamus įrankius ir strategijas, galite pritraukti naujų klientų iš įvairių interneto kanalų.
  • Padidinti pardavimus – kuo daugiau lankytojų ir potencialių klientų pritraukiate, tuo didesnė tikimybė, kad jie taps tikrais klientais ir pirks jūsų produktus ar paslaugas.
  • Sukurti lojalią klientų bazę – skaitmeninis marketingas leidžia palaikyti ryšį su esamais klientais ir skatinti juos sugrįžti. Galite siųsti jiems naujienlaiškius, dalytis specialiais pasiūlymais ir prašyti atsiliepimų.

Kaip išsirinkti tinkamas skaitmeninio marketingo paslaugas?

Tinkamai pasirinktos skaitmeninio marketingo paslaugos gali padėti jūsų verslui augti ir pasiekti naujų aukštumų. Todėl renkantis tinkamą variantą, svarbu atkreipti dėmesį į keletą pagrindinių dalykų:

  • Agentūros specializaciją – įsitikinkite, kad jūsų pasirinkta agentūra tikrai dirba skaitmeninės rinkodaros srityje. Kai kurios agentūros specializuojasi tik tam tikrose srityse, pavyzdžiui, SEO, socialinių tinklų rinkodara ar mokama reklama. Todėl pasirinkite tą agentūrą, kurios specializacija atitinka jūsų poreikius.
  • Požiūris į jūsų verslą – įsitikinkite, kad pasirinkta rinkodaros agentūra tikrai supranta jūsų verslo specifiką, tikslinę auditoriją ir tikslus. Profesionali agentūra turėtų jums pasiūlyti individualų, būtent prie jūsų verslo poreikių pritaikytą, internetinio marketingo sprendimą.
  • Komunikacija – profesionali rinkodaros agentūra turėtų būti atvira ir skaidri bei suteikti visą jums reikalingą informaciją apie savo darbą.
  • Rezultatų matavimas – pasirinkta marketingo agentūra turėtų naudoti atitinkamas metrikas, kad galėtų tiksliai įvertinti savo darbo efektyvumą. Taip pat turėtų būti reguliariai teikiamos ataskaitos apie pasiektus rezultatus.
  • Ilgalaikis bendradarbiavimas – skaitmeninė rinkodara yra ilgalaikis procesas, todėl labai svarbu pasirinkti tokią marketingo agentūrą, su kuria galėsite bendradarbiauti ilgą laiką.

Kokie yra pagrindiniai skaitmeninės rinkodaros kanalai ir kaip jie veikia?

Skaitmeninė rinkodara apima platų kanalų spektrą, kuriais galima pasiekti savo auditoriją. Kiekvienas kanalas turi savo specifiką ir gali būti pritaikytas skirtingiems verslo tikslams. Todėl pirma svarbu pasirinkti tinkamus kanalus ir sukurti integruotą skaitmeninės rinkodaros strategiją, kurios pagalba būtų galima pasiekti norimų rezultatų. Pagrindiniai mūsų naudojami skaitmeninės rinkodaros kanalai:

  • Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – proceso metu yra optimizuojama jūsų verslo svetainė, kad ji užimtų aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatuose. Kuo aukštesnė jūsų svetainės pozicija, tuo didesnė tikimybė, kad potencialūs klientai susidomės jūsų siūlomu produktu.
  • Mokama paieškos reklama (PPC) – reklama rodoma paieškos sistemų rezultatuose šalia organinių rezultatų. Už reklamą mokate tik tada, kai vartotojas ant jos paspaudžia. Tai greitas ir efektyvus būdas pritraukti tikslinį srautą į svetainę ir tiksliai segmentuoti auditoriją.
  • Socialinių tinklų rinkodara – socialiniai tinklai (Facebook, Instagram, LinkedIn) yra naudojami prekės ženklo žinomumui didinti, bendravimui su klientais bei reklamos kampanijų vykdymui. Šis kanalas suteikia galimybę pasiekti didelę auditoriją, kurti lojalią klientų bendruomenę ir tiesiogiai bendrauti su savo klientais.
  • El. pašto rinkodara – šiuo atveju, elektroninis paštas yra naudojamas naujienlaiškių, specialių pasiūlymų ir kitos informacijos siuntimui klientams. Tai efektyvus būdas palaikyti ryšį su esamais klientais, skatinti juos sugrįžti ir atlikti pakartotinius pirkimus.
  • Turinio rinkodara – apima vertingo ir įdomaus turinio (tinklaraščio įrašų, straipsnių, vaizdo įrašų) kūrimą ir platinimą, siekiant pritraukti bei įtraukti tikslinę auditoriją. Šis rinkodaros kanalas padeda didinti prekės ženklo žinomumą, gerina svetainės SEO, pritraukia potencialių klientų ir didina jų lojalumą.
  • Reklama internete (baneriai, skelbimai) – siekiant padidinti prekės ženklo žinomumą ir pritraukti naujų lankytojų, susijusiose svetainėse rodoma įvairių formatų internetinė reklama (baneriai, tekstiniai skelbimai).

Kaip matuojamas rinkodaros kampanijos efektyvumas?

Internetinės rinkodaros kampanijos efektyvumas gali būti matuojamas įvairiais būdais, priklausomai nuo kampanijos tikslų ir naudojamų kanalų. Tačiau svarbu suprasti, kad rinkodaros kampanijos efektyvumas turi būti stebimas ir analizuojamas nuolat. Tik tokiu būdu galima identifikuoti jos silpnąsias vietas ir ją optimizuoti, kad būtų pasiekti dar geresni rezultatai. Štai keletas pagrindinių rodiklių, kurie padeda įvertinti kampanijos sėkmę:

  • Lankytojų skaičius – stebimas bendras svetainės lankytojų skaičius per tam tikrą laikotarpį.
  • Puslapių peržiūros – skaičiuojamas vidutinis puslapių skaičius, kurį peržiūri vienas lankytojas.
  • Apsilankymo trukmė – matuojamas vidutinis laikas, praleistas svetainėje.
  • Konversijų skaičius – skaičiuojamas norimų veiksmų (pirkimų, registracijų, užklausų) skaičius.
  • Konversijų rodiklis – parodo, kokia dalis lankytojų atliko norimą veiksmą.
  • Vieno konversijos kaina – apskaičiuojamos išlaidos, reikalingos vienai konversijai pasiekti.
  • Komentarai ir pasidalijimai – stebimas komentarų ir pasidalijimų skaičius socialiniuose tinkluose.
  • Prekės ženklo paminėjimų skaičius – stebimas prekės ženklo paminėjimų skaičius internete ir socialiniuose tinkluose.
  • Prekės ženklo paieškos – analizuojamas raktažodžių, susijusių su prekės ženklu, paieškų skaičius.
  • Investicijų grąža (ROI) – apskaičiuojamas santykis tarp investicijų į skaitmeninę rinkodarą ir gautos naudos.
  • Klientų pritraukimo kaina (CAC) – apskaičiuojamos išlaidos, reikalingos vienam naujam klientui pritraukti.
  • Kliento išlaikymo rodiklis – parodo, kiek laiko klientai lieka lojalūs prekės ženklui.

Kokie yra rinkodaros kampanijos įgyvendinimo terminai?

Skaitmeninio marketingo kampanijos įgyvendinimo terminas priklauso nuo daugelio veiksnių, todėl vienareikšmiškai įvardinti konkrečius terminus yra sudėtinga. Tačiau planuojant marketingo kampaniją, visų pirma, reikėtų įvertinti jos sudėtingumą. Kuo sudėtingesnė ir platesnė kampanija, tuo daugiau laiko ir resursų prireiks jos įgyvendinimui. Pavyzdžiui, jeigu planuojate naudoti kelis skaitmeninės rinkodaros kanalus (SEO, PPC, socialiniai tinklai, el. paštas ir kt.) ir siekiate integruoti juos į vieną strategiją, tai gali užtrukti ilgiau nei paprastesnės kampanijos įgyvendinimas.

Taip pat svarbu atsižvelgti ir į marketingo kampanijos tikslus. Kuo ambicingesni kampanijos tikslai, tuo daugiau laiko prireiks jiems pasiekti. Pavyzdžiui, jeigu norite padidinti svetainės lankomumą kelis kartus ir padvigubinti pardavimų skaičių, tai gali užtrukti kiek ilgiau nei tiesiog padidinti svetainės lankomumą.

Aptarkime jūsų idėją.

Telefonas
El. paštas
info@amberpixel.lt
Adresas
Verkių g. 31B-2
LT-09108, Vilnius
Norite sužinoti kiek galėtų kainuoti jūsų projektas? Pasidalinkite savo idėjomis ir mes jums pateiksime aiškų ir sąžiningą pasiūlymą. Sukurkime kažką gražaus kartu!
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.